niedziela, 30 listopada 2014

Christmas time-Zapowiedź

Hei♥Hello...
Jak widzicie, była bardzo długa przerwa na blogu-za długa...Dlaczego?
Każdy z nas wie, ile czasu spędzamy w szkole i na nauce.Ja w tym roku wracam dość późno ze szkoły i jedyną rzeczą jaka mi pozostaje, jest uczyć się...Ale ok, przejdźmy do rzeczy!
Jak wiecie, zbliża się ten wyjątkowy okres.Okres, kiedy całymi rodzinami zbieramy się w jednym domu...Tak, ten okres to Święta:)!
Dla mnie to naprawdę cydowny, magiczny, wyjątkowy okres:)Uwielbiam wtedy chodzić na zakupy-sklepy mają w sobie wtedy to coś, tą magię świąt!Alejki z zabawkami wypełnione są dziećmi, inni znowu tłoczą się w alejkach z przyprawami, dekoracjami, słodyczami...A do tego te piękne zapachy ciast,ciasteczek, pierników...-Sami wiecie, jak to jest;)!
Najbardziej w tym wszystkim lubię zmienianie wyglądu otoczenia-pokoju.Wtedy jet całkiem inaczej, przytulniej...Jednym słowem, mogłabym siedzieć wtedy w pokoju cały dzień!
Jednak wszystko po kolei.Każde święta są dla mnie wyjątkowe, każde strojenie choinki, dawanie prezentów...Lecz te święta będą dla mnie jeszcze bardziej wyjątkowe, jeśli będę mogła Wam je pokazać!Dlatego postanowiła,że od 5 grudnia, rozpocznę serię ,,Christmas time-Świąteczny czas"by móc pokazać Wam, jak u mnie wygląda ten wyjątkowy czas:)
Każdy dzień będzie inny, ciekawszy!Pokażę Wam moje świąteczne dekoracje, podam przepisy na pyszne słodkości, napoje.To wszystko będzie działo się właśnie tu-na blogu:)
Zmieni się też wygląd bloga,ale wszystko w swoim czasie:)



Mam nadzieję, że seria ,, Christmas time"Was zaciekawi
i że do tegorocznych świąt podejdziecie z uśmiechem:)
Na dzisiaj to tyle, mam nadzieję, że obserwatorzy nie znikli i nie znikną 
z powodu tamtej przerwy;)!
Pa;**!

5 komentarzy:

  1. Co to jest ten christmas time?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Christmas time" oznacza po angielsku "Świąteczny Czas" jeżeli o to chodzi~

      Usuń
    2. Dzięki Olcia c:
      Jak widać, niektórym kłania się czytanie ze zrozumieniem✿

      Usuń
  2. O tak, na pewno będzie się nam podobać! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:**!
      Ps.Nam podobało się uczenie Szilci:D!

      Usuń