czwartek, 14 sierpnia 2014

Wakacje#8-Czy blog zmienił Moje życie?

Hej:)!
Dzisiaj post,który powstał z pytania na ask'u:)
Postanowiłam na nie nie odpowiadać,a zachować je właśnie na dziś.Mam nadzieję,że Was zaciekawi i się spodoba;)
Zapraszam!
...................................................................................................................................................................

Bloga założyłam w grudniu,a dokładnie-24grudnia.2013r.Pierwsze posty były,słabe,takie bez tematu-luźne.
Nie wymyślałam jakiś ,,poważnych''z tematem,pisałam o tym,co przyniósł dzień,jak go spędziłam-takie  DailyBlogi.Później,kiedy wyświetlenia rosły,pomyślałam że fajnie by było,gdybym pisała tak na temat,bo to by się bardziej podobało...Trafiłam w sedno!Pojawiały się pierwsze,kolejne komentarze:)
Zaczęłam wtedy zmieniać wygląd bloga,pisać na kolorowo,jednym słowem-,,wkręcałam''się w blogowanie;)

Pewnego dnia napisałam post-zwyczajny post...Chyba ,,Top tygodnia''czy jakoś tak.Wstawiłam tam zdjęcia kotów,puszystych,słodkich kotów.Opisałam dzień i co?-24 komentarze!
Ten post chyba się spodobał:)
Kiedy Mojego bloga zaczęło czytać więcej osób,stałam się bardziej otwarta do innych:)
Zaczęłam też pisać ,,tematyczne''posty i dodawać zdjęcia:)
Od tego czasu jest więcej i co raz więcej wyświetleń na blogu,z czego bardzo się cieszę:)

Jutro postaram się napisać post,ale jest on niestety zależny od pogody,więc mam nadzieję,że nie będzie taka jak dzisiaj-Szara,brzydka i chłodna:/
W poniedziałek pojawi się ,,Back to School#2'':)
Mam nadzieję,że post Wam się spodobał:)
Jeżeli tu jesteś-daj znać w komentarzu,a będzie Mi bardzo miło:*
Pa:*!

1 komentarz:

  1. Fajny post:)A ten co było 24kom.To,, Piątek-Mój dzień"(czytałam, fajne.Najlepszy kiciuś^^)
    //Justyna;)

    OdpowiedzUsuń